slide show

Förlåt!

Förlåt för jag inte bloggade någonting igår. Jag vet faktiskt inte varför jag inte gjorde det. Men jag kan ju berätta hur hur ridturen gick. Vi gick ut på gärdet. Jag började med att skritta på en volt en stund. Sen tog jag trav i båda varven. I början var hon lite tittig men det gick över fort. Hon var fin i munnen och jobbade bra. Jag tog en höger galopp och den satt perfekt sen en vänster och den satt lika bra! Jag övade lite på galoppfattningar. Sen kom Becka och Paula men Beckas unghäst Bandit. Dom tömkörde honom för första gången. Dom gick över på gärdet där jag var. Men när de skulle gå tillbaka så vägrade han att gå över till vägen. Så jag fick komma och visa. Men Jessie började tveka först men det var bara att vara bestämd och när jag och Jessie gått över till vägen så kom Bandit. Så igår var min ponny underbar ! :)


» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: