slide show

Nytt schabrak + dagens planer

Ni anar inte hur himla glad jag blev i onsdags! När jag följde med Rebecka på hennes hoppträning på Hammarö så hjälpe jag till att filma henne. Men efteråt när jag stod vid transporten och Becka kom med Tosca så sa hon att jag skulle in i ridhuset igen för en tjej som heter Chanelle ville prata med mig. Men jag började fundera för Rebecka drog ett misstänkt leende och jag gick då in för att veta vad Chanelle ville. Hon undade ifall jag ville ha hennes vinröd John Whitaker schabrak för att det var för litet för hennes häst. Så jag kunde inget mer än att le och säga att jag jätte gärna ville ha det. Jag har letat efter det schabraket väldigt länge och snart äger jag ett! Tack så jätte mycket Chanelle! 
 
Ska snart byta om till varma kläder för att åka ner till sjön med fyrhjulingen och scootern. Bus på sjön i en timme eller något. Sedan blir det hem och byta om till ridkläder. Paula´s kompis kommer troligen upp med sina barn och deras ponnysar. Så det blir någon en längre uteritt sen. Annars blir det nog en vanlig dag med mockning och mys i stallet. 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: