slide show

Snöig ridtur

 

Idag red jag och Becka ut i snö ovädret det snöade inte så mycket först men sen vräkte det ner.

Vi började att rida på gärdet, Becka fotade mig först sen fotade jag henne. Jessie var super fin avslappnad men hon var väldigt försiktig för det var jätte halkigt. När vi var färdig på gärdet så red vi ut i skogen. Vi gick till den skogen som är vid sommar hagen. Det blev mest trav för mig ,men Rebecka och Tosca hoppade runt i skogen. Dom är så himla fina tillsammans :) kolla bara på bilden längst ner ! 


Sen får jag se om jag kan komma upp på tisdag för på onsdag blir det hoppträning !


» Kommentarer
» Granaryttarna - var med och tävla om en komplett bloggdesign!

Fina bilder :D

Svar: Tack så mycket ! :D
Julia Denkvist

2013-01-28 // 15:25:50
URL: http://granaryttarna.se
» Anna

Fina bilder:)

Svar: Tack så mycket ! :D
Julia Denkvist

2013-01-31 // 19:52:31
URL: http://annashastliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: