slide show

Han slutar aldrig förvåna mig

Idag red vi på gärdet där det står massa ensilagebalar. Jag vill prova hur vändbar han är, kan säga att jag fick mig en redig chock. Han svängde rikigt lätt runt balarn, men han slängde ut rumpan så fort jag släppt ytter. Men när jag inte slarvade med den så gick han där han skulle och var super fin. Vi galopperade en del också fast bara på rakt spår, han gjorde några bakuter men det var inga speciellt höga. Han skötte sig grymt bra och jag är rikigt förvånad över hur lätta han kunde vända. Innan vi gick till stallet så såg vi att det låg ett träd längre bort, så vi gick dit bort och hoppade några gånger. Hon han var rikigt duktig även då. Så imorgon blir det lite hoppning i paddocken. 
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: