slide show

Hammarö tävlingen

Jag bloggade aldrig om att jag var iväg och tävlade förra helgen så jag skriver lite om tävlingen nu.
 
Kan börja med att jag var och är forfarande sjukt besviken på mig själv för fy fasen vad dåligt jag red och min nervösitet tog över allt. Jag glömde banan Kvicken stannade och vi blev uteslutna. Finns egentligen inget mer att skriva om detta Kvicken gjorde inget fel, de var piloten uppe på som gjorde allt till en enda röra. 
 
Kvicken hoppade så fantskit, han har nog faktiskt aldrig hoppat så bra och så högt som han gjorde då men, visst blev de lite missförstånd in i kombinatonen så han rev första hindret in med bakbenen men jäklar vad han hoppade. Men som sagt så gjorde jag bort mig och glömde banan och då blev jag ännumer nervös och han stannade två gånger på femte hindret så vi blev uteslutna.
 
Men jag ger inte upp bara för detta, de är nu jag ska börja kämpa ännu mer! 
 
Kolla lixom va fin han är -  Min hjälte <3
Bilderna är fotade av Marlen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: