slide show

Bästa födelsedagen !

Ja denna födelsedag var verkligen ingen besvikelse. Jag fick det jag ville ha och lite till ! :D
Jag fick:
MIN STÖVLAR ! Haha men när jag öppnade paket som stövlarna låg i så var det bara en stövel i paketet. Och alla lossades som att det inte visste något och sa att hööks hade skockat fel. Jag blev lite ledsen när jag såg att det bara låg en stövel i paket. Sen fick jag ett paket till och då kopplade det. De hade lurat mig. Min andra stövel låg i det paket. Så de alla skrattade rätt mycket. Sen fick jag även:
Tröja till det cerise rosa schabraket
Vita ridbyxor
400kr
Armband
Bodylotion
Oljelampa :D
Union Jack kudde och filt och body lotion
Tack så jätte mycket mamma,pappa, Paula, Rebecka, Nicklas,Rickard ,Rasmus och Loise ! Underbara ni !♥
 


» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: