slide show

förlåt, förlåt förlåt !

Herregud vad jag slarvar jag ska verkligen försöka bättra mig. Jag tänkte skriva hur det gick på banhoppningsträning och vad jag ska göra imorgon.
 
Banhoppningträningen gick...
Super bra jag är riktigt nöjd. Vi börjde att värma upp i ridhuset i alla gångarter.Jag var verkligen super nervös.När man ridit ett tag så skulle vi börja hoppa fram. Jessie var super pigg och taggad, så det var kul. När vi hoppat några gånger så skulle vi hoppa banan. Jag hade stått och kollat banan väldigt många gånger så den satt. Hon hoppade bra på ettan och tvån men på tredje hindret så drev jag på henne för mycket så hon rev med bakbenen. Sen flöt resten av banan på. Fast på sista hindret sju så flöt hon ut jätte mycket och var när på att springa förbi hindret men jag trycket på henne så hon hoppade. Men det blev ett rikigt roligt hopp och min sist var rikigt konsting. Men ah man lär sig av misstagen. Men jag är verkligen super nöjd med träning för det var våran första bana på 80 cm så jag är så himmla nöjd. Vi vinglade nästan ingeting mot hinderna så allt bara flöt på. Det är bara jag som ska lära mig att inte driva på så mycket mot hinderna, haha. Men nöjd är jag verkligen !
 
Ja imorgon blir det iallafall...
Hoppträning för Fredrik, det ska bli rikigt roligt. Jag ska bara komma och ha kul ,Inte stressa upp mig eller jämnföra mig med de andra för dom har ridit så mycket längre än mig . Så nu väntas en roligt träning med underbaraste ponny ! ♥
 
Har inga nya bilder på denna datorn så ni får nöja er med denna ;)
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: