slide show

Red en annan häst idag

Idag följde jag med Christine hem . Jag fick låna ridkläder och sånt för att jag skulle få testa hennes häst Fasten. Han är en travhäst som hon håller på att göra till en mer "ridhäst". Christine red han först sen gick vi in i paddocken där jag skulle få testa honom. Ja det var en upplevelse. Jag har inte ridit storhäst eller ja travhäst på väldigt länge. Jag skrittade några varv först för att få känna på honmom lite, sen tog jag några varv i trav. Han var riktigt duktig, han kunde gå i form och göra lite sänkelvikningar. Så det var faktiskt kul. Christine har inte haft honom länge heller, kanske 2-3 månader och jag tycker dom har kommit en bra bit på vägen :)
 
Har tyvärr ingen bild på honom så ni får en bild på Jessie ;)
 
 
 
 
 
 
 

» Kommentarer
» Becka buuus

Tycker det är kul att läsa hur du gör när du provar andra hästar gumman. Är så stolt över dig! Vore det inte för vårt eviga tjat om att du KAN så skulle du inte prova nya hästar. Puss!

Svar: åh tack för ditt stöd vännen du är bäst! <3
Julia Denkvist

2013-02-20 // 08:26:27
URL: http://justjumping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: