slide show

Ridit 2 hästar

Jag och Becka bytte ponnysar idag. Hon red Jessie och jag Tosca. Hahaha det var en upplevelse, Jessie går upp i luften och Tosca kör ner huvudet och studsar. Vi red först ner mot sjön och över isen. Sen till "crosskogen" Jag galopperade först in i skogen och jag nog aldrig skrikit så länge när jag ridit Tosca. Hon körde verkligen ner huvudet mellan frambenen och studsade, jag trodde att jag skulle åka av men det gjorde ja inte. Sen kom Becka efter. Jessie hade studsat och små stegrat med henne. Vi red inte så länge eftersom att Jessie blev vaccinerad igår men det blev en liten sväng . När vi kom tillbaka till stallet så bytte vi ponny för vi ville rida våra egna också. Så det blev en lite kort tur igen,hihi  
 
En gammal bild på mig och Tosca
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: