slide show

Träningen igår

Gick ganska bra för att vara andra gången vi hoppar för Fredrik. Vi började med lite dressyr och rida över bommar. Det skulle vi göra i både trav och galopp. Jag var så himmla nervös i början och då blev Jessie uppstressad så jag fick försöka lugna mig. Sen skulle vi börja hoppa och Jessie hoppade jätte fint. Det var bara när vi skulle hoppa en kobinatin så stannade hon. Men det var mitt fel jag höll i henne för mycket. Men jag tog om det och då hoppade hon super.
 
Sen på slutet så bara flöt det på. Vi skulle hoppa en 4 kombination och på första försöket gick det för sakta in så jag fick ta om det. Andra försöket gick det mycket bättre sen tredje gick det super bra ! Jag är faktisk rikigt nöjd med gårdagens träning. Sen när Fredrik skulle prata med var och en hur det hade gått så sa han till mig: Att jag skulle ta det lugn, inte stressa upp mig och strunta i de andra för de har hoppat mycket länge än vad jag gjorrt, jag skulle bara ha kul ! Och alla orden stämde så nu ska det ske en förbättring på mig. Jag ska få ett bättre självförtroende ! 
 
 
 
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: