slide show

Debuten

Den 19 Maj var jag och Jessie till Arvika för att hoppa L:D och debutera L:C. Denna dag är något jag kommer minnas för det kunde verkligen inte ha gått bättre.

I L:D så var Jessie frammåt vi hamnade jämt på varje hinder och högt över hoppade hon. Det blev en fel fri runda och vi taggade om till L:C. Jag var något så enormt nervös. Jag grät på framhoppningen för att jag inte kände mig redo. Vi hamnade lite konstig på frammhoppnings hindret, men jag försökte lugna ner mig och tog om hindret och då hamnade vi perfekt. Vi skulle gå ut som sista ekipage. När dom sa "Julia Denkvist du är välkommen in på banan" så var det som att någon slog mig hårt i magen. Jag klappade Jessie på halsen och sa till henne att vi skulle fixa detta. Efter att jag hoppat första hindret så rullade allt på vi hamnade bra på hinderena och vi gick felfritt! Vi gick verkligen felfritt på våran första L:C den känslan är obeskrivlig. Hon hoppade säkert runt 10-20 cm över hindrena. Hon var sååååå himla grym!! 
Är ni sugna på film också ? 
 L:D (80 cm )
 
 
 
 
L:C (90 cm) 
 
 
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: