slide show

Fast Marke

Idag följde jag med min kompis Christine hem för att rida hennes f:d trav häst och kolla vart hon har sina saker, för jag ska ta hand om hennes häst "Fast Marke" under midsommar. Så jag fick rida honom. Wow måste jag säga vilka framsteg Christine och Fasten har gjort. För nu kan han till och med galoppera och hon har typ haft honom i 5-6 månader. Han hoppar rikigt bra också måste jag säga mycket power har han med.För när Christine skulle göra första galopp fattningen så gjorde han en liten bockning jag trodde att jag skulle dö av skratt.Sen så skulle jag få prova. Jag skritttade något varv sen travade jag och han gick i from och var fin. Sen skulle jag gloppera och han fixade det mycket bra. Vi skulle även trav lungt och försiktig över en bom med det tycket inte Fasten så han hoppade över bomen som låg på marken. Bjuder på en bild från Fastens söta bock och några bilder på mig och han.
 
Christine och Fasten


 Jag och Fasten
 
 
 
 
 
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: