slide show

Hoppträning

Nu är jag hemma efter hoppträningen, det gick väl sådär. Hon var lite små jobbig på framridningen men det blev bättre när vi började hoppa. Det märks på henne att hon tycker att det är kul och att hon har fått rätt inställning, för nu suger hon hinder som aldrig förr. Det jag försökte tänka på var att inte stressa mot hindret utan vara lugn och ha en jämn ryttm, det funkade rikigt bra tycker jag. Jessie hoppade bra men det var vissa stunder där jag råkade hoppa före henne och hon hoppade lite förlångt ifrån hon gjorde även någar riktigt roliga och konstiga hoppa så jag fick världens sämsta sits. 
 
Man lär sig av sina misstag och ska försöka att tänka ännu mera på min ridning i fortsättningen. Nog för att vi gjort en bra utveckling på mindre än 1år. Men ännu bättre ska det bli! Det känns som att alla bitar har fallit på plats och vi är på rätt väg mot högre höjder. 
 
 
Jag tänkte lägga upp några bilder från dagens träning, nu vill jag inte ha några kommentarer om att jag inte är med i hoppet eller att jag t.ex drar henne i munnen, för som jag skrev högre upp hon gjorde konstiga hopp och jag fick konstig sits. 
 
 
 
Fail bild
 

» Kommentarer
» Linnea

men herregud julia! vad högt över alla hinder hon hoppar :) det ser jättebra ut!

Svar: Tack så jätte mycket Linnea ! :')
Julia Denkvist

2013-06-05 // 23:57:35
URL: http://Enkeltminne.blogg.se
» hannah

Maan , va söt hon är ! :)

Svar: hiihih, ja :')
Julia Denkvist

2013-06-06 // 23:35:05
URL: http://Nattstad.se/HannahNorberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: