slide show

Kvicken & Ella

Idag kommer jag få prov att rida Ella i hennes nya dressyrsadel kommer bli sååå kul att få rida dressyr på henne. Sen så kommer jag även få testa att rida Kvicken. Det kan bli spänande, men jag tror att det kommer gå bra.Han har skötts sig rikigt bra på slutet tycker jag. Kvicken är ju Paulas föredetta travhäst men går nu som ridhäst och gjort i över ett år. Han är en väldigt speciellt kille som kan slå i galoppen när han tycker att det blir jobbigt.
 
Jag ska även se till att få bilder. Jag, Becka och Paula ska ju dela på Ella och Kvicken så det kommer ju bli någon som fotar. Sen får se hur jag gör med Jessie idag. Blir kanske en lugnare tur eller om jag släpper henne i paddocken sen, det märks.
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: