slide show

"Måste skriva hur stolt jag är" - Rebecka

Denna tjejen har gått igenom så galet mycket motgångar och framgångar på olika korta och långa tider. Jag kan inte förstå hur långt hon kommit på denna korta tiden med Jessie. Hon har fått så himla mycket bra hjälp, mer än vad jag fick när jag började rida ponny. Hon är lättlärd och det ger henne en gratis skjuts på vägen för att allt ska gå så himla mycket bättre.
 
När jag ser henne på hästryggen så blir jag inget annant än glad. Hon rider snyggt för att ha ridit mååååååånga år mindre än mig. Hon har en tacktkänsla som jag kämpa med att få fram och en nedsittning som jag skulle vilja dö för. Hon gör allt så lätt och fint, blir galet avis! Hon kämpar inte på samma sätt som mig, hon bara gör. När någon säger till henne vad hon ska göra osv, så bara gör hon det utan att ens behöva öva på det huuuuur många gånger som helst. 
 
Jag är mer än säker på att hon kommer kunna rida hur bra som helst om några år. För att vara så "orutinerad" som hon är, så är jag så galet imponerad. Inte för att hon är orutinerad. Men hon ligger långt efter många andra, men i mina ögon är hon så jävla bra. En tjej som kommer klara allt bara hon vill och vågar tro på sig själv! Nog för att hon säger att hon ser upp till mig på många vis, men jag vill att hon vet, att jag ser upp till henne på många olika sätt också, pga att hon har förutsättningarna som jag aldrig hade när jag började rida på allvar. 
 
I framtiden så kommer jag helt klart ha världens bästa hästskötare och även ridkompis. Hon kommer rida runt på sin egenköpta storhäst med glädje. Bredvid mig när jag har min unghäst, genomriden och klar för att starta sina stora klasser i hoppning. Vår framtid är ljus, för vi klarar allt, det vet jag! Att se henne hålla min älskade Bandit på dom större klasserna med ett stort leende på läpparna. Hon kan allt, hon är allt, hon är min allra bästa livsglöd. Julia, jag hoppas du nu förstår att jag menar allvar med det jag säger till dig, du är bra, du kan bara du vill, du är fantastisk i mina ögon<3
 
/ Rebecka på JustJumping 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: