slide show

Tävlingen gick...

...ganska så bra, jag är nöjd. Det var Jessie som var lite oschyst. För i L:D så var hon seg i början och när jag kom på tredje hindret blev hon för het, så jag han inte få upp henne så hon rev. Så det resulterade i 4fel i den klassen.
 
Sen så skulle vi hoppa L:C "mini derbyt" det var 15 hinder med och jag var super nervös. Men när jag väl hade gått banan så var det ingen fara för det var väldigt mycket linjer. Jessie var super fin på framhoppningen verkligen. När vi kom in på banan var hon lite spänd för det var även bank och grav med. Även ett hinder som det var träd som bommar. Hon var mycket mer framåt i L:C hon hoppade fint och stort men hon slarvade på fjärde hindret och rev det. Resten av banan gick hon riktigt bra, det var bara banken som hon tyckte var äcklig hon gjorde värdens hopp upp på den så jag tappade nästan tyglarna hahah! Men jag var ändå nöjd med dagen.
 
LD
 
LC
 
 

» Kommentarer
» hannah

Är det av nån speciell anledning du klippt stubb på Jessie eller bara för att du tycker det är snyggt ? :)

Svar: Jag klippte stubb på Jessie för att manen var sliten och den växter ut fint sen ville jag även prova något nytt. :)
Julia Denkvist

2013-07-05 // 00:27:48
URL: http://Nattstad.se/HannahNorberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: