slide show

Två ekipage bort = Final för mig

Förut fick jag se att "Värmlands ridsportsförbund" hade lagt upp en länk på Faceook, och det var om vilka som hade gått till Final i "Metsostilen". Metsostilen var det jag hoppade i Arvika då jag och Jessie debuterade våran första L:C oh blev felfria och fick 45,5 stil poäng. Hade vi haft ett halvt poäng till så hade jag gått till Final. Men sen såg jag att det stog högre upp på sidan " De som inte kan delta i finalen anmäler det till kansliet så att platsen kan gå vidare till nästa på listan." så om två stycken inte kan vara med i Finalen så får jag hoppa in i Finalen, om jag har räknat och kolla rätt ! :D 
 
 
 
 

» Kommentarer
» Hannah

Du ligger som 22a , Bara 20 som gar till finalen .

Svar: Ja, men om TVÅ INTE kan vara med i FINALEN så får jag hoppa in.
Julia Denkvist

2013-06-26 // 13:50:59
» Hannah

Sorry jag ar blind >)!

2013-06-26 // 14:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: