slide show

Så bra !

Igår så hoppade jag Kvicken i paddocken och WOW vad grym han var. Vi hoppade kombination och han tog det lekande lätt. Det slutade med att vi hoppade 90 cm och jag är så sjukt stolt över honom. Om han forsätter så här så är vi snart ute på tävlingsbana. Känns så himmla bra att vi verkligen har hittat varanndra och jag litar på honom till 100% igår och det kändes så bra. Alla var bara lekande lätt. Det enda som han tycket var äckligt var när vi skulle hoppa grinden då gjorde han världens tvärnit så jag jag fick ta hjälp av spö tillslut men så hoppade han även den med lätthet. Jag är så sjukt imonerad över att vi kommit så här långt på bara några månader. Han är sä jävla bra min prins <3 
 

 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: