slide show

3-års test!

Detta är faktiskt en sak jag inte har berättat för er. Men jag ska vara med och visa en häst på 3-års testet den 18 maj. Jag har fått den äran att springa för hand med Bandit Rebeckas extremt snygga häst och hjälpa till med löshoppningen. Just nu håller vi på att träna på springadet, att han ska lyssna på mig och hur jag springa. 
 
Nu tänker ni säkert, de kan väl inte vara så svårt men JO de är det! Du ska ha kolla på vart du ska springa, samtidigt som du har en unghäst bredvid dig som inte rikigt vet var den ska sätta benen sen att man måste springa fort och länga lika mycket på sina enga ben som hästen gör. De är faktiskt en heldel att göra. 
 
Jag och Bandit har tränat 2 gånger än så länge och de har gått väldigt bra. Vi ska försöka träna minst 1 gång i veckan. Jag vill ju kunna visa de bäst från Bandit så nu jäklar!
 
Sen kan jag erkänna att jag redan nu börjar bli nervös, hahah. Jag hoppas verkligen att Bandit kommer visa sin bästa sida! 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: