slide show

Dagens tävlings resultat

Jag finner inga ord för va himla duktigt min häst vad idag! Han bjöd på allt och tvekade inget. 
 
Första klassen - 90 Cm: Han va fin på framhoppningen och lyssnade på mig. Inne på banan så taggade han verkligen till han kunde inte skritta och bara trippade runt. Men när vi väl fick starsignal så lyssnade han på de jag bad honom han sög hindrerna och blev fruktasvärt stark, fort gick de med, haha. Men han hoppade super bra de va bara på tvån han inte rikigt visste vilket hinder han skulle till så han stod typ still på stället och galopperade sen kom de en bakut. Men sen va resten av banan inga probelm, så de blev en felfri runda! 
 
Andra klassen -  95 cm Laghoppningen: Vi han knapp hoppa fram för de va super snabba med tiden. Men vi han iallfall ta ett hopp på varje hinder. Inne på banan så va han spänd och taggad. Men bjöd lika bra denna klassen. Han hoppade super fin han tog dock ett extra galoppsteg till 4:an så jag trodde att jag skulle ramla av men de gick bra, tappade ena stigbygeln och fick inte tillbaka den till foten så jag fick hoppa utan den och de gick lika bra de. Jag lyckades tillslut hitta stigbygeln till sista hindret. Vi fick 8 fel men jag är lika nöjd ändå. 
 
Jag är verkligen huuuuur nöjd som helst med dagen, för de va första gången han gick 2 klasser på en dag och han skötte de utmärkt + att de va 5cm högre än första klassen. Jag älskar Kvicken så oerhört mycket, min fina häst <3
 
 
 
 
 
 

» Kommentarer
» Anonym

Video!!!? :D

Svar: Kommer upp! :D
Julia Denkvist

2014-04-27 // 18:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: