slide show

De är inte alltid de funkar

Förra helgen fick jag rida Beckas Ella och de känndes verkligen som att jag red rent åt helvete. Jag kännde mig jätte dåligt de va vissa stunder som de kändes bra men inte många.
 
Ella är en vääääldigt speciell häst hon är en sådan häst som väljer sina ryttare. Hon och Becka passar så jäkla bra ihop men jag och Ellla går verkligen inte ihop. Jag kan knapp hämta henne i hagen utan att hon springer iväg. Hon lyssnar inte direkt på mig när jag ska greja med henne. Men de är bara att accepetra att alla hästar är olika och att jag och Ella inte funkar.
 
Ja som sagt de inte alltid de klickar mellan hästen och ryttaren men ibland så får man bita i de sura äpplet och försöka ändå.  Jag tycker om Ella de gör jag men i ridingen blir de inge bra, tyvärr.
 
Bild från helgens pass på Ella.
 
 
 
 
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: