slide show

Något jag glömt att skriva om - Starkaste personen!

Jag har glömt att skriva om hur stolt jag är över Rebecka! För 27 februari fick Becka ta de svåra beslutet att låta Tosca vandra vidare till de eviga gröna ängarna. Detta är så starkt gjort av henne. Alla häst ägares mardröm är att låta sin bästa vän få vandra vindare. Men Becka tänka bara på Tosca, hon skulle få slippa ha ont, så hon gjorde de beslutet, och de är så stark gjort! 

Tosca och Rebecka va oslagbara tillsammans. Dem va mina favoriter när jag såg dom tillsammans så gick det inget annat än att le <3

Tosca va den ponnyn som lärde mig alla grunder i ridningen och hoppningen. Hon hjälpte mig att ta ny steg och hon fick mig att våga mer. Hon kommer alltid ha en speciell plats hos mig, världens finaste och bästa Tosca <3 

Rebecka när du läser detta vill jag att du ska veta att jag är så stolt över dig att ta en sånt beslut är de jobbigaste en häst ägare kan göra. Men du gjorde de , och jag är så jävla stolt över dig! Jag vet att de är en svårt tid framför dig men jag ska hjälpa dig jag ska hjälpta dig steg för steg , du har alltid en axel att luta dig mot!  Min älskade vän du är de bästa jag har i livet,  jag ska hjälpa dig jag lovar dig!
 
Sen har du en helt fantsiskt häst som står i stallet, Bandit! Han är hela din framtid, även han ska hjälpa dig fram, ni två kommer vara de bästa på banorna i framtiden! Ni kommer vara de ekipaget all pratar om och jag kommer vara den stolta hästskötaren vid sidan av. Du är grym! <3

Alltid med aldrig utan min älskade syster <3 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: