slide show

Rida unghäst

Eftersom att jag inte kan rida Kvicken just nu då han tappat en sko och är super ömfotad.Vi skulle troligen ha hopptränat imorgon med de blir inget med det, tyvär.. Men hovslagaren kommer nog om någon dag och skor så de känns ju bra. 
 
Men de är ju tur att man har såna snälla vänner som låter mig rida deras hästar. Så idag får jag rida Beckas och Paulas unghäst Aelsa. Sist jag red henne var det super kul och hon var jätte fin så dettta ska bli rikgt roligt. Får bara hoppas på att hon är på bättre humör idag än vad hon var igår när Becka red henne.
 
Har jag tur så fotar Becka lite sen och kanske filmar så de kommer nog upp på bloggen senare. 
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: