slide show

Jag kör på en omstart!

Detta med bloggandet har varit väldigt upp och ner för mig, och de är faktiskt ganska så tråkigt men nu så tänkte jag gör en riktig omstart gällandet bloggandet! 
 
Nu när jag kommer börja på Lilleruds gymsaiumet så kommer hästarna bli min vardag. Så det kommer bli mycker roligare att blogg. Tex vad jag gör i skolan, allt med Kvicken osv. Tror att det kan bli mycket roligare att följa mig då, eller vad tror ni? 
 
Jag ska verkligen försöka göra minst 3 inlägg/dag. Under skoldagarna blir det mest mobilinlägg men ska försöka ha tidsinställda också. 
 
Jag ska även försöka hitta någon som kan hjälpa mig med att fixa en ny header och design. 
 
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: