slide show

Gymnasievalet

Detta är inte roligt för 5öre. Alla mina tankar har gått i 200 i mitt huvud. Var vill jag gå? vad vill jag göra? Varför/varför inte? Jag måste söka in idag eller imorgon till de gymasium jag vill gå på och de står mellan två gymnasium men jag vet inte vilket jag vill gå på.
 
De står mellan Klara gymasiumet - Media/Foto/Film och Lillerud - Häst. Jag vill verkligen gå på Lillerud med då vill jag ha med Kvicken men pengarna räker tyvärr inte tillför jag vet va långt vi skulle kunna komma. Jag vill även gå på Klara för jag verkligen älskar att fotografera och redigera. Så jag ska fundera lite till och se vart jag vill gå.
 
 
 
 

» Kommentarer
» Amanda

Jag tycker du ska välja lillerud utan tvekan! För man lär sig så himla mycket och rida väldigt många olika hästar! Tränarna man rider för är jättebra :) helt klart värt det!

2014-02-04 // 19:36:23
URL: http://amaandapeersson.blogg.se
» Marie

Nej nej inte lillerud . Du resonerar samma som jag gjorde när ja skulle välja jag ville inget hellre än lillerud . Jag kom in och gick för 3 år. Idag ångrar jag mig STORT . Gå en utbildning som kan ge dej ett annat jobb fall det nön gång i livet skulle behövas. Häst KAN du redan. Önskade jag hade lyssnat till alla som försökte bromsa mig, men det gjorde jag tyvärr inte. Lillerud lovade så möe men det stämde inte. Besviken på den utbildningen.
Ett råd från mig som gått där. Men det är ditt val. lärarna på skolan håller inte oxh vill inte ha nön häst med trav stämpel på halsen. dom håller inte lektion för dom. Trots dom är om skolade till ridhäst. mobbing anser jag . men i deras ögon ska det vara eleganta halvblod, Kram Marie

2014-02-04 // 19:50:34
» Anonym

Lillerud helt klart ingen tvekan på det !!!

2014-02-04 // 21:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: