slide show

Mina dröm mål med Kvicken

Min dröm inom :
 
Hoppningen: Är att starta en 110cm klass bli felfri och placerad. Det är något jag verkligen vill så är det att springa ett ärovarv med min vackra häst. Sen att han blir fel fri i en sådan "hög klass" vore fantastiskt! Det är hoppningen jag vill satsa på med Kvicken så de kommer bli spännade att se hur långt vi faktiskt kan ta oss. 
 
Dressyren: Är att jag ska någon gång ska stara en dressyr klass, för om jag tar mig igeom ett helt dressyrprogram så är jag sjukt nöjd. Förstår inte hur folk klarar av att komma ihåg vart dom ska göra allt, haha. Men ska försöka satsa på en lägre klass i dressyren blir nog inte detta året då jag måste stärka Kvickens höger sida så han fattar rätt galopp och lite mer små arbeten.  
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: