slide show

Nervös? JA!

När vi var på väg till träningen i onsdags så berättar Becka att Paula anmält oss till tävling i Åmål som är NÄSTA helg. Shit va nerövs jag blev.
 
Får ont i magen av att bara tänkta på de, men satan va roligt de ska bli att komma ut och tävla igen. Sen ska de bli super roligt att se hur Kvicken reagerar. Detta kommer ju bli hans första tävling någonsin. Men jag tror faktiskt att han kommer sköta sig. Vi gör framför allt detta för att han ska få komma ut och få göra något anolunda så de får gå som de går, de är ju som sagt hans första tävling någonsin.
 
 
 
 
 
 
 
 

» Kommentarer
» Jolin Berg

Hej! Jag vill bara meddela att inom kort kommer du att bli länkad i ett inlägg på min blogg som handlar om hästbloggar som jag personligen tycker ska lyftas fram mer och som även förtjänar en plats på den stora bloggportalen Horsespot . Dock är inte min bloggen klar ännu utan är bara en "mode/vardags" blogg, men efter helgen kommer en ny design och header vara insatt och därmed vara en hästblogg igen.
Mvh, Jolin Berg

Svar: Hej. Åh vad glad jag blir! Jag ska hålla koll på din blogg !Mvh Julia
Julia Denkvist

2014-02-22 // 12:12:37
URL: http://jolinberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: