slide show

9 Februari då smäller det

Ja inte länge kvar nu, den 9 februari så åker vi till Filipstad och debuterar våran första tävling och det blir Kvickens första tävling någonsin så det ska bli hur roligt som helst och se ur han reagera och sköter sg. Han brukar bli en helt annan häst när man åker iväg. När vi på klubbtävling för någon vecka sen så var helt fantastisk. Han nollade sin första hoppbana dock va det ju inte så högt men shit vad han sög hinder, han va som en tiger mot hindrerna och hoppade som bara den. Sen så var han underbart fin på framridingen kunde samla honom i galoppen och han sparkade inte en enda gång. Så jag längtar som bara den , så fort jag tänker på tävlingen så får jag ont i magen och blir nervös men samtidigt så jävla taggad. Jag vet att när jag väl är på tävling platsen kommer jag vara såååååå nervös för det är jag alltid. Tar jag mig runt banan utan stopp men någon riving så kommer jag ändå vara nöjd, men om han skulle bli felfri skulle jag gråta av glädje och vara den lyckligaste på jorden. Så nu ska jag trimma häst ordentligt innför tävlingen. 
 
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: