slide show

Ändrade planer

Min morfar fyller år idag så jag hinner inte till stallet och rida , men det är sån tur att jag har världens bästa extra familj som alltid ställer upp. Paula skulle troligen ut och rida med Becka  så då tar hon Kvicken och det är jag så tacksam för då jag börjar få världens ångest, eftersom att det snart är tävling och Kvicken behöver röra på sig mer. Sen på lördag ska jag på hockey  och öppethus på Lilleruds gymnasiet så jag tar och rider Kvicken i paddocken efter hockeyn, pannlampa på blir det då. Ska verkligen försöka rida honom så mycket jag kan, men det är inte så enkelt, för skolan tar så mycket tid nu, för snart så börjar de naionella proven och betygen måste höjas lite till så det är väldigt mycket just nu men jag ska kämpa på !
 
 
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: