slide show

Blev ingen träning + lite annat

Det blev ingen hoppträning igår då Becka va sjuk och jag insåg att jag inte kan de jag ska ha prov på imorgon så jag pluggade istället. Så Becka och Paula släppte hästarna i paddocken så dom fick springa och busa.
 
Sen har jag varit dålig på att blogg för jag har alldels för mycket i mitt huvud just nu, mest personligt men även mycket när det gäller gymnasium. Om jag säger så här så är det inte så jätte bra, så jag har inte orkat bloggat, sen är de vääääldigt mycket med skolan, dom lägger in prov efter prov och snart börjar dom nationell så mina veckor består mest av plugg. Så ni kommer få något inlägg då och då, för jag måste, ta tag i mig själv och tänka efter och plugga lite till, haha. 
 
Men under helgen kommer ni få lite nya bilder är de tänkt då Becka ska vara fotograf så både bilder och inlägg ska ni få. Ha det super bra min älskade blogg läsare ni är bäst <3 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: