slide show

Gammelmatte fick sig en resa. // Kvicken

Ja idag kunde ju inte lillmatte komma o ta mig på en tur så min gammelmatte fixade det istället, undrar om hon tyckte de va så skoj, heheheh. Satan va hon fick flyga idag. Ja det e ju inte varje dag man får komma utanför paddocken och mysa så då psássade ja allt på sörrni. Varje gång vi skulle gallopera slog ja, tror matte räknade till över 40 totalt på ridturen, hahaha de va de roligaste ja gjort på länge. O satan va hon SKREK!!!! Hjälp ooohh ja de va bara lite av vrålen. Tur man inte blev döv på kuppen med.
 
I morgon kväll kommer lillmatte o då e de bäst att jag sköter mig, vill ju inte skrämma bort henne då får ja inte komma o ut o visa upp min snygga kropp för brudarna på tävlingsbanorna. Ja vill ju komma ut o glänsa. Det är hon värd.
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: