slide show

Göteborg horse show 2014

I år blir det iväg till Göteborg horse show och kolla på fina hästar och SHOPPA , längtar så jag spricker. Ska köpa massa fina saker till mitt hjärta. Funderar på att köpa ett "jump off revolution" träns till honom från Perfect sit, de är så snygg och det skulle klä Kvicken bra. Sen så ska jag ha en 5 punkts förbygel, som jag velat ha hur länge som helst. Det är bland de måsten jag har till Kvicken, träns och förbygel. Sen blir det säkert ett schabrak med hem, och någon snygg grimma och massa bling saker. Till mig själv ska jag kolla på ridbyxor och någon snygg tävlingstopp. Men jag lovar att det kommer bli mycket mer än så. Kommer vara pank när jag kommer hem, men det är jag med glädje. Jag kommer vara där torsdag den 27 , vilka dagar är ni där? 
 
 

» Kommentarer
» Kajsa

Åh, längtar till Göteborg horse show! Själv är jag där på lördagen, tror det är den 1:a mars ;)

2014-01-11 // 01:03:21
URL: http://kajsaochtuvas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: