slide show

Kvicken + rosa = sant

 Denna hästen är heeeelt fantiskt jag finner inga ord för hur mycket jag älskar honom ! Red ut på gärdet igår med Rebecka och Tosca men då fick jag inga bilder då de var för mörkt. Men han var underbar sparkade inte en enda gång! 
 
Idag så var jag också ute och red på gärdet men då kunde Becka fota. Han skötte sig exemplarixt. Han sparakde en gång för han todde att han skulle göra ett galoppombyte och då sparkar han oftast när han ska göra de, haha. Han älskar verkligen snö han bara sprang och sprang , helt underbart va de. Sen så testade jag att gör ökning och länga honom i traven och jävlar va de gick och shit va han längde! Har inget att klaga på för idag var han helt fantastisk "min" älskade häst. 
 
Hoppas på att jag kan ta mig till stallet imorgon för jag ska strax åka till min kompis och ha tjejkväll med två till. Så får se om jag kan ta mig till stallet imorgon annars får jag väl gå, haha. 
 
 
 
 

» Kommentarer
» Jasmine

Hahah åh, sista bilden alltså :')

Ni är verkligen ett superfint ekipage! :D

Svar: hihih, busig :') Tack såååå mycket ! :'D
Julia Denkvist

2014-01-19 // 09:29:32
URL: http://realhorsepower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: