slide show

Mot Lillerud

Nu är jag klar för att åka på öppethus på Lilleruds gymnasiet, kommer bli roligt och se hur det är. Det jag har hört är att det är super bra där och att jag inte skulle bli missnöjd om jag började där. Jag vet verkligen inte vilket gymanasium jag vill gå på. Det står mellan Klara gymnasuimet och Lillerud. Men jag vet inte vilket av det jag vill gå på, det märks kanske efter idag , eller så blir det ännu svårare att välja.
 
Efter öppethuset ska jag till Becka och då ska jag byta om direkt och gå ut och rida Kvicken en stund i snö vädert, så mysigt. Han va en rikigt buse igår så jag får väl se jag kanske får värdens rodeo ridtur, haha. Becka ska fota så bilder kommer upp sen.
 
 
 
 
 
 

» Kommentarer
» Jennie

Jag funderar oxå på lillerud eller klara !
Är sååå kluven , vill båda lika mycket :/
Inte varit på klara än men många säger att det är jätte bra där & på lillerud är det oxå jätte bra , skit svårt !
Blir typ galen snart :'(

Svar: Du är inte ensam om att bli galen, skit svårt :(
Julia Denkvist

2014-01-11 // 12:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: