slide show

Pigg häst

Idag red jag ut en sväng på Kvicken ute på gärdet, han var väldigt pigg så jag trodde att han skulle expoldera, haha. Trodde även att jag skulle få mig en flygtur idag. Men när jag väl började trava så blav han liiiite lugnare men sen råkade jag lägga till sänkel lite och då började han spraka och bocka, dock så va inte som han va när Paula red honom igår. Jag travad runt på gärde och nuddade honom knappt med sänklarna , sen i galoppen så gjorde han 3 bakuter sen vad de inge mer igår gjorde han nog 30 bakuter så Paula. Så det var väldigt skönt att han var likadan idag. Imorgon funderar jag på om jag ska ta en längre uteritt på honom för att se ur han är då. Bästa Becka fotade förut så här kommer några bilder. 
 
 
 
 
 
 

» Kommentarer
» Matilda 17 år och rullstolsburen

Åh så fin bilder! :D

Svar: Tack!! :'D
Julia Denkvist

2014-01-11 // 17:57:45
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: