slide show

Träning

2014 Ska bli mitt tränings år, jag ska fixa så att jag får mycket bättre konditon. Så varje gång jag inte rider ska jag ut springa eller iallfall röra på mig, ska även försöka gå till gymet någon gång sen så ska jag äta mindre godis, haha. Jag vill verkligen få tillbaka den kondisen jag hade när jag spelade handboll varje vecka. Så nu ska det tränas !
 
Måndag - Ut och springa
Tisdag - Ut&gå/springa
Onsdag- Rida
Torsdag- ut&gå/springa
Fredag- Rida
Lördag- Rida
Söndag- Rida 
 
Jag ska verkligen försöka hålla detta schemat denna veckan, men skolan drar ju ingång nu också så det kan även bryta men jag ska verkligen försöka. Jag var iallafall ut och sprang igår och det känndes rikigt bra. Så jag hoppas verkligen att detta kommer funka. 
 
 
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: