slide show

Alla tankar till min vän <3

Idag tänker jag extra mycket på min vän Ebba som fick ta bort sin älskade vän idag - Orenzo. 
 
Detta va en ponny med mycket energi och lite små busig.  Att se Ebba tillsamman med honom va en underbar syn. De passade som handen i handsken de var ett tillsammans. Men tyvärr så fick han vandra vidare till de gröna ängarna. 
 
Detta är en dag som jag tänker speciellt på Ebba! Även fast att jag vet att de kommer vara extremt jobbigt ett tag så vet jag att hon ändå kommer fixa detta hon är stark! Och Olle kommer vara med dig vart du är går och han kommer heja på dig och Enja!
 
Så Ebba när du läser detta så vill jag att du ska veta att jag alltid kommer finns vid din sida och mina armar är alltid öppna för dig! Jag älskar dig <3 
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: