slide show

Dålig uppdatering..

Haha jag suger verkligen på att uppdatera. Men vädret har varit så underbart så har inte velat sätt mig framför datorn och skriva. 
 
De har inte hänt så mycket ändå , va hoppträning förra veckan och de gick väl sådär.  Jag red kasst men Kvicken hoppade bra. 
 
Sen har jag faktiskt ridit ponny! Fick rida min kompis ponny Whitney , jag har ridit henne förut men de var länge sen. Hon är tillsalu så jag fick rida henne så de skulle få några bra dressyr bilder.  Wow säger jag bara va fin hon va! Så bilder från de dressyr passet kommer upp någon dag. 
 
Just nu sitter jag i bilen på väg till min kompis Jenny. Vi ska iväg och bada så vet inte om de kommer att bli någon mer uppdatering idag.
 
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: