slide show

Bilder från dressyrträningen + lite info

Becka mejlade två bilder till mig förut från förragångens dressyrträning för Gea. Han va fantsktisk fin denna träning med, han flyttade högersidan lätt denna gången. Men va lite stark så jag fick göra endel halvhalter, Annars var det va bara jag som slarvade vissa stunder.
 
Jag behöver tänka på att räta upp mig och inte kolla ner på Kvicken men den vanan sitter i sen jag började rida. Sen måste jag även lära mig att de är inte alltid det funkar att sitta ner i traven på Kvicken för han får inte lika bra framåtbjudning när jag sitter ner men när jag rider lätt så går de super, de är väl en sak att bara acceptera just nu. 
 
Kolla va fin min häst är, helt sjukt! Jag ska se om jag inte kan fixa fram flera bilder från denna träningen!
 
 
 
 
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: