slide show

Kvicken i High Jump Revolution tränset

Idag kom mitt efterlängtade PS träns och jag är lyckligast i världen. De va såå mycket snyggare i verkligenheten än på bild, haha. Så idag fotade Becka när jag red Kvicken på gärdet med tränset och han va så jäkla snygg i det. 
 
På dagens ridtur/pass så var han fin och riktigt mjuk faktiskt, gärdet var dock inte de bästa stället att vara på, de var lite blött så de blev inte mycket galopp där då han snubblade som tusan och höll på att gå på knäna. Men i traven var han fin och lika så i skritten. Han är lite känslig när de gäller underlag. Så att jag inte fick igenom honom helt va inte konstigt för de va inget bra ställe vi var på. Men överlag så var han fin och jag tror faktiskt att tränset kan ha gjort lite, hihi. För han kändes mycket mjukare än vanligt. 
 
Haha.. och ja som sagt Kvicken är FET som f*n.  Skäms nästan när jag tittar på honom. Men så fort denna sommarjobbs vecka är över så ska han gå mycket mycket mer än vad han gjort. Galopp intervaller och , klättra i skogen, någon hoppträning och dressyrpass. Den 20 juli så är de dax för tväling igen och jag tänker inte komma dit med en smällfet häst. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

» Kommentarer
» Malmö Åsa

Jag kan inte mycke om ridhästar, men fet är han väl inte.. Tycker han är jättefin! När jag var liten hade vi ardenner 😊
Kramar

Svar: hihih, jo han är lite för fet ;) Men tack :')
Julia Denkvist

2014-06-26 // 00:33:00
» Erika

Gud vad fina! :) Tränser var riktigt snygg det också.

Svar: Taaack! :') Ja älskar det! :D
Julia Denkvist

2014-06-26 // 13:24:55
URL: http://teambjorkas.blogg.se
» Jasmine Lundgren

Alltså ni är så fina tillsammans att jag nästan börjar gråta. Finaste ekipaget som finns!<3

Svar: Och du är sååå himla underbar! <3 <3
Julia Denkvist

2014-06-26 // 22:04:03
URL: http://jasminelundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: