slide show

Slarvat + debuterar 1meter

Jag är inte ens förvånad. Jag vet inte men jag har inte hittat mitt bloggdriv än. De har varit sjukt mycket i skolan nu den sista månaden och jag är helt slut i huvudet. 
 
Men Kvicken har varit både ett svin men en stjärna under de veckorna jag inte bloggat. På träningen i Onsdag så var han super duktig. Kan till och med "skryta" med att jag red på vanligt tredelat och de har verkligen inte funkat att varken hoppa eller rida på men de funkar faktiskt helt okej bra nu.
 
Nästa helgen så ska vi debutera våran 1meter klass ( DIV lll finalen) och jag är både nervös men sjukt taggad. Han har verkligen blivit en helt annan häst i hoppningen. Han suger hinder och vill verkligen inte riva. Höjden är inga problem för honom de kan vara hans högergalopp som kan ställa till de lite. Men de är våran första 1meter så man får ta de som de blir.  
 
Några screenshots bilder från träningen i onsdags! 
 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: