slide show

Att få denna chansen

Att de är just jag som fått denna chansen att rida och tävla Kvicken är fantastiskt! De hade kunnat vara vem som helst men de va just jag som fick denna chansen och de är jag evigt tacksam för. Jag har aldrig älskat en häst så mycket som jag gör nu. Jag har aldrig trott och litat på någon häst så mycket som jag gör nu. Kvicken har fått mig att bli en helt annan människa, han fått mig att tro på mig själv. 
 
Men ett speciellt tack vill jag ge till Paula (min älskade mamma 2) som gav mig denna chansen till att rida Kvicken! Jag lovar han kommer vara så bäst och jag lovar att jag inte ska svika dig! Jag ska få Kvicken till den nivån ingen trodde att han kunde fixa!
 
 

» Kommentarer
» Lollee

Han är så super söt!

2014-03-31 // 20:52:28
URL: http://nattstad.se/galenilivet
» Paula

Tycker du är såååå värd en chans till lycka. O att du och min tok som ingen ville rida tidigare funkar så bra tillsammans är underbart att se. Vill verklugen se er lyckas tillsammans. De e ni värda båda två. Min Kvicken är lycklig igen o då e ja lycklig. Älskar er båda.

Svar: Du är fantastisk! Ännu en gång! tack <3
Julia Denkvist

2014-03-31 // 21:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: