slide show

Där satt den!

Igår red jag ut en lite sväng med Rebecka och Paula. Paula skulle rida sin unghäst Aelsa och herregud vad hemsk hon var, tyckte verkligen synd om Paula. Aelsa sprkade och vägrade gå hon ställde sig på bakbenen någon gång med. Hon är troligen i en unghäst trots igen. Får hoppas på att den går över fort.
 
Kvicken skötte sig iallafall rikigt bra på turen han sparkade EN gång på hem vägen annars så sprakde han inget. Han var pigg och busig så han började bocka med mig. Han körde ner huvudet och slängde med frambenen kunde verkligen inte gör något annat än skratta, min lilla pajas. 
 
Uteritten blev dock inte så lång då Aelsa var en riktig djävul. Så när vi gått tillbaka till stallet så gick jag till paddocken och red lite där. Lite trav i båda varven sen skulle jag bara testa om han vill ta högergaloppen och gissa vad, HAN TOG DEN! Bara sådär! Jag blev så lycklig att tårarna nästan började tränga. Så snart kan han den med blir så glad, han är verkligen så jävla bäst! <3 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: