slide show

Min raket!

jäklar va fort de gick idag han bara sprang, hahah. Ska kolla på nytt bett och börjar varierar mera för shit va stark han är.

Framridningen: Han va väldigt på och ville helst springa fort. Men lugnade sig lite tillslut. Han gjorde rikigt fina skänkelvikningar men han ville inte ta högergaloppen idag. Han blev super stressad och de va hästar överallt så jag travade runt istället.

Hoppningen: Han var väääääldigt stark och springig. Men han skötte sig bra ändå. Vi skulle hoppa studsserie och då fick han verkligen tänka själv. Så även den övningen funkade bra. Sen de sista så skulle vi hoppa en liten banan eller vad jag ska kalla de för. I "banan" så fanns de ett trippelbarr och jag har alltid varit livrädd för dem. Men Kvicken gick inte emot eller något och han hoppade helt perfekt. Han fick mig verkligen våga!

Kolla lixom trippelbarr är inga problem för honom! Min duktig hoppe hest <3




» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: