slide show

På söndag kör vi + något jag inte berättat

Äntligen som jag längtat på söndag åker vi till Sunne för tävling, är så sjukt taggad har varit de sen 2 veckor tillbaka. Jag verkligen älskar att vara på tävling med Kvicken han är så himla underbar speciellt på framridningen och inne på banan. 
 
Jag hoppas att min lilla häst är lika duktig som han var i Åmål, de vore såååå jävla roligt med en felfri runda, jag skulle gårta av glädje. Jag tror verkligen på honom. Vi ska klättra i klasserna vi ska vi alla andra de dem inte trodde gick!
 
Sen finns de en sak jajg inte berättat men jag och Kvicken ska faktiskt vara med i DIV lll Lag. De tycker jag är coolt och jag tror att vårat lag kommer vara grymt! 
 
 

» Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: